Steun Ons

elke euro wordt goed besteed!

STEUN ONS, elke euro wordt goed besteed!

Stichting Aicha Zeriouh staat voor de missie om arme gezinnen en individuen uit hun moeilijke situatie te helpen. Dit zal voornamelijk gedaan worden doormiddel van financiƫle steun. In het geval van kinderen die hierbij betrokken zijn, zullen wij naast kleding, eten en drinken, de kinderen ook helpen door ze te laten sporten, zwemmen of een dagje uit te schenken.

U KUNT ONS STEUNEN DOOR GELD OVER TE MAKEN
op ons rekeningnummer NL34SNSB0785489347

t.n.v. Stichting Aicha Zeriouh

HELP ONS, door SPONSOR te worden

Stuur een e-mail met uw verhaal naar en uw logo naar info@stichtingaichazeriouh.nl dan nemen we contact met u op om uw sponsorschap te bespreken.

HELP ONS, wordt vrijwilliger

Stuur een e-mail met uw verhaal naar info@stichtingaichazeriouh.nl dan nemen we contact met u op om uw rol als vrijwilliger te bespreken.

HELP ONS, doneer voor een project

Stuur een e-mail met uw verhaal naar info@stichtingaichazeriouh.nl dan nemen we contact met u op om uw donatie ten aanzien van een bepaald project te bespreken.

ONZE SPONSORS

vdLinde dBasedesign