Hulp nodig

Wij laten u niet staan!

HULP NODIG durf erom te vragen!

Stichting Aicha Zeriouh staat voor de missie om arme gezinnen en individuen uit hun moeilijke situatie te helpen. Dit zal voornamelijk gedaan worden doormiddel van financiƫle steun. In het geval van kinderen die hierbij betrokken zijn, zullen wij naast kleding, eten en drinken, de kinderen ook helpen met financiƫle middelen voor educatie en lesmateriaal. Heeft u hulp nodig, laat het ons weten. Stuur een e-mail met uw verhaal naar info@stichtingaichazeriouh.nl dan nemen we contact met u op om uw situatie persoonlijk te bespreken. Omschrijf in de e-mail uw situatie zo duidelijk mogelijk. Voeg alle relevante informatie toe, zoals copies en bewijzen van uw noodleidende situatie. Laat ons weten hoe wij U kunnen helpen. Vergeet niet uw gegevens zoals naam adres en telefoonnummer door te geven zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Stichting Aichazeriouh gaat u helpen.

ONZE SPONSORS

vdLinde dBasedesign